پیش بینی رفتار مشتریان صنعت بیمه با استفاده از مدل مخفی مارکوف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی رفتار مشتریان صنعت بیمه با استفاده از مدل مخفی مارکوف دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی رفتار مشتریان صنعت بیمه با استفاده از مدل مخفی مارکوف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی رفتار مشتریان صنعت بیمه با استفاده از مدل مخفی مارکوف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی رفتار مشتریان صنعت بیمه با استفاده از مدل مخفی مارکوف :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

یک سیستم پیش بینی رفتار مشتری در صنعت بیمه، از یک الگوریتم داده کاوی ترکیبی برای کشف دانش تشکیل شده که علاوه بر نوآوری، روش های گذشته را در سرعت انجام کار بهبود داده است. به طورکلی چهار مرحله پیش پردازش، خوشه بندی، مدل سازی و پیش بینی رفتار مشتری در این روش طراحی شده است. از مدل سه تایی Recency, Frequency Monetary (RFM) برای تحلیل وضعیت فعلی و از الگوریتم Fuzzy C-means(FCM) برای خوشه بندی مشتریان استفاده شده است. در فاز پیش بینی داده ها از مدل مارکوف مخفی برای بدست آوردن داده های ناقص استفاده شده است. همچنین در نحوه پیاده سازی مدل، از تکنیکهایی استفاده شده تا بتوان پارامترهای ورودی مدل مارکوف مخفی را طوری تنظیم کند که بهترین نتیجه بدست آید. برای سنجش دقت الگوریتم، روش پیشنهادی این پایان نامه با روش های شبکه های عصبی مصنوعی و رگرسیون غیر خطی با استفاده از ضریب Root mean square error (RMSE) و همچنین مدت زمان اجرای الگوریتم برای ۱۰۰۰ بار آموزش مقایسه شده است که نتایج نشان می دهد اختلاف مدل پیشنهادی نسبت به روش مدلسازی شبکه های عصبی مصنوعی و رگرسیون غیرخطی دقت بالاتری دارد و همچنین زمان اجرای الگوریتم پیشنهادی نسبت به دو روش ذکر شده کمتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.