تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به بررسی تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)،در شهرستان خرم آباد پرداخته است .وقتی مصرف کنندگان با یک برند تجاری مواجه می شوند که قبلا آن را ندیده اند ممکن است خیالاتی در مورد آن برند کنند و در مورد کالاهایی که عرضه می شود قضاوت کنند بر ان شدیم تا به بررسی تاثیر تعدیل کننده ها بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان به هنگام انتخاب برند بپردازیم.پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده ها از نوع توصیفی –پیمایشی است جامعه آماری این پژوهش شامل تمام افرادی است که از ۵ مدل گوشی تلفن همراه (سونی،سامسونگ،اپل،نوکیاو سونی اریکسون) در شهرستان خرم آباد استفاده می کنند.روش نمونه گیری به شکل غیر تصادفی بوده و حجم نمونه با توجه به نامحدود بودن جامعه ۴۰۰ نفر انتخاب گردیده شد. برای آزمون فرضیه های این تحقیق از پرسشنامه ی رضایت و وفاداری به برند (محقق ساخته) استفاده گردید برای تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است .نتایج نشان دهند ه ی این بود در سطح اطمینان %.۹۵ تعدیل کننده ها تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری دارد و همچنین انتظارات مشتری، کیفیت ادراک شده مشتری و ارزش درک شده ،تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری به برند دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.