بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل – جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل – جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل – جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل – جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل – جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
هدف از این مقاله بررسی عواملی است که بر مزیت رقابتی بانک می توانند تاثیر گذار باشند . در این مقاله مدل هیل وجونز- که روی عوامل داخلی تاکید دارد – به عنوان چارچوب اصلی مطالعه در نظر گرفته شده است. جهت شناساییشاخص ها برای هریک از چهار بعد فوق الذکر به مطالعه ادبیات پیشین پرداخته شد و در نهایت ، بعلت هم پوشانی رخی از شاخص ها و با نظر اساتید ، شاخص ها به۴۰ شاخص کاهش یافت. و فرضیات موجود تحقیق با استفاده ازازمون T تک نمونه ای و آزمون فریدمن ، آزمون شدند. جامعه آماری مورد مطالعه در این مقاله ، بانک رفاه استان ایلام به تعداد ۹۰نفر میباشد به علت محدود بودن جامعه ازسرشماری استفاده شد که درنهایت ۷۵پرسشنامه از۹۰پرسشنامه توزیع شده بازگردانده و موردآزمون قرار داده شد. این تحقیق از نوع توصیفی _ تحلیلی می باشد. بر اساس نتایج بدست آمده از این مقاله تمامی فرضیات تحقیق در سطح اطمینان ۹۵ % پذیرفته شد. همین طور نتایج نشان داد که از نظر کارکنان بانک رفاه استان ایلام ، کیفیت خدمات نسبت به نوآوری ، پاسخگویی و کارایی مهمترین عامل تاثیر گذار و نوآوری کم اهمیت ترین، عامل تاثیر گذار بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.