بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تعیین میزان اثر بخشی آموزش کاربرد شناسی زبان بر افزایش عزت نفس اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه ناحیه دو یزد می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی می باشد. همچنین پژوهش حاضر را می توان درقلمرو پژوهشهای تجربی (شبه آزمایشی) در نظر گرفت. در این پژوهش از روش شبه تجربی پیش آزمون، پس آزمون استفاده شده است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر متوسطه ناحیه دو یزد سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (به تعداد ۲۸۸۰ نفر) می باشد. نمونه گیری از نوع تصادفی خوشه ای بوده و دو گروه ۱۵ نفره که یکی به عنوان گواه و دیگری به عنوان آزمایش منظور شد. برای گرد آوری داده ها از پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت استفاده شد که شامل ۵۸ ماده است و احساسات و عقاید یا واکنش های فرد را توصیف می کند که شخص آزمودنی باید به این مواد با علامت گذاری در چهار خانه (به من شبیه است بله یا به من شبیه نیست خیر ) پاسخ دهد. بررسی ها در ایران و خارج از ایران بیانگر آن است که این آزمون از اعتبار و روایی قابل قبولی برخوردار است. آموزش در ده جلسه صورت گرفت. هرکدام از گفتار کنشها دارای ده عنوان و سه سطح بودند. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار SPSS 21 انجام شد و در نتیجه تاثیر آموزش کاربرد شناسی زبان بر رشد عزت نفس اجتماعی دانش آموزان تایید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.