بررسی تاثیر فرهنگ سازی در جامعه بر اصلاح الگوی مصرف آب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فرهنگ سازی در جامعه بر اصلاح الگوی مصرف آب دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فرهنگ سازی در جامعه بر اصلاح الگوی مصرف آب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فرهنگ سازی در جامعه بر اصلاح الگوی مصرف آب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فرهنگ سازی در جامعه بر اصلاح الگوی مصرف آب :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه با پیشرفت زندگی صنعتی و رشد جمعیت، مصرف آب افزایش یافته است. بحران آب در اکثر کشورهای جهان رو به گسترش است. در این سالها صرفه جویی در مصرف آب یکی از اصلی ترین دغدغه های کشورهایی است که برای دوری از خطر کمبود آب در فکر استفاده ی بهینه و مدیریت شده از اب هستند. یکی از عوامل محدود کننده توسعه فعالیت های اقتصادی در دهه های آینده در کشور، کمبود آب می باشد. میزانمصرف سرانه با فرهنگ و ارتقای سطح بهداشت جوامع ارتباط مستقیم دارد. متأسفانه در کشور ما هنوز استفاده مطلوب از آب به شکل یک فرهنگ جایگاه خود را پیدا نکرده است، مجموعه اقداماتی که تا کنون در کشور در ارتباط با تأمین آب انجام شده، عمدتاً در زمینه مدیریت تولید و عرضه آب بوده و کمتر به مصرف توجه گردیده است. هدف از مطالعات مدیریت مصرف آب، شناسایی و معرفی روش های مختلف و مناسب، جهت کنترلمصرف آب و استفاده بهینه از آن می باشد.در این مبحث بهینه سازی مصرف آب شرب و روش های اصلاح الگوی مصرف مورد توجه قرار خواهد گرفت.اساساً آنچه که در این مطالعات مورد توجه قرار می گیرد شناسایی عوامل مؤثر بر اصلاح الگوی مصرف می باشد. از آن جمله می توان به خانواده، آموزش و پرورش و رسانه های جمعی اشاره نمود که هر یک با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند. (رعیتی، ۱۳۸۸)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.