بازی سازی، استراتژی سازمانهای نوآور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازی سازی، استراتژی سازمانهای نوآور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازی سازی، استراتژی سازمانهای نوآور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازی سازی، استراتژی سازمانهای نوآور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازی سازی، استراتژی سازمانهای نوآور :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بازی به بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است ( مک گونیگال، ۲۰۱۱ ). همچنانکه جوامع هر روزه بیش از پیش به بازی کردن و برنده شدن علاقه نشان می دهد، این تفکر که چطور می توان از بازی برای تعامل و درگیر کردن مخاطبان بهره برد، بیش از پیش در فکر طراحان کسب و کار و محصول شکل گرفته است ( کروبی، ۱۳۹۲ ). پدیده بازی سازی با بهره گیری از علاقه شدید افراد به بازی درصدد است از المان های رایج بازی در محیط های مختلف استفاده نماید تا افراد را به بازی کردن ترغیب و تحریک نماید (دتردینگ ، ۲۰۱۱). شواهد و مستنداتی دال بر اثربخشی بازی سازی در تحریک کردن افراد به بازی در زمینه های مالی، آموزشی و سرگرمی ارائه شده است ( هماری، ۲۰۱۳ ). پژوهش هایی نیز در خصوص اثر رفتاری بازی سازی در بخش های مختلف سلامت و بهداشت از جمله توانبخشی، فعالیت های جسمانی و سناریو آموزی در ارتقا سلامت عمومی انجام شده است ( تیبس و همکاران، ۲۰۱۴ ). اصطلاح بازی سازی در حال باب شدن است و ظاهراً به هیچ وجه یک بازی کودکانه به شمار نمی آید. سازمان ها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی بیش از پیش سعی دارند تا بر اهداف عینی و استانداردها تمرکز نمایند و در این میان بازی سازی از طریق ایجاد پیوند بین کارکنان و اهداف سازمانی در محیط مشارکتی به راه حلی ابتکاری برای ارتقا و رشد سازمان ها بدل گشته است. آنطور که بروک (۲۰۱۲) برآورد نموده است تا سال ۲۰۱۵، ۴۰% از سازمانها از بازی سازی به عنوان مکانیزم اصلی تحول در فعالیتهای تجاری خود استفاده خواهند کرد. از طرف دیگر، گارتنر (۲۰۱۲) نیز پیش بینی نموده است که تا سال ۲۰۱۶، بازی سازی به فاکتوری ضروری در جذب و وفادارسازی مشتریان به برند یا محصولات خاص بدل خواهد شد. با توجه به مطالب مذکور در مقاله حاضر، پژوهشگر سعی نموده است تا با معرفی این مدل از نوآوری سازمانی، روشنگری بیشتری در این خصوص انجام دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.