همسو کردن مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی و ارائه مدلی جهت ارتقای CKM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 همسو کردن مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی و ارائه مدلی جهت ارتقای CKM دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد همسو کردن مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی و ارائه مدلی جهت ارتقای CKM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همسو کردن مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی و ارائه مدلی جهت ارتقای CKM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن همسو کردن مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی و ارائه مدلی جهت ارتقای CKM :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروز سازمان های مشتری مدار از محصول گرایی به سمت مشتری گرایی حرکت بوده اند که همان حرکت به سمت استفاده از دانش مشتری می باشد. مدیریت دانش مشتری CKM به عنوان راهکار مناسبی برای کسب دانش از مشتری و ارائه دانش مناسب وی است. با توجه به نقش مؤثر فرهنگ در اجرای موفقیت آمیز مدیریت دانش مشتری، در این مقاله با همسو کردن مدیریت دانش KM بی ارتباط با مشتری CRM با تکیه بر نقش فرهنگ سازمانی در دستیابی به اهداف از طریق مطالعه ادبیات موجود بررسی می گردد. با توجه به اینکه در تحقیقات گذشته بیشتر رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری به صورت جداگانه بررسی گردیده است در این مقاله، به صورت نوآور آن، که با بازنگری این روابط در مدل معرفی شده، دیدگاهی کلی نگر با شمول هر سه عامل فرهنگ سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.