نقش داده کاوری در مدیریت روابط مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش داده کاوری در مدیریت روابط مشتری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش داده کاوری در مدیریت روابط مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش داده کاوری در مدیریت روابط مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش داده کاوری در مدیریت روابط مشتری :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده های ذخیره شده در این سیستم ها نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد. داده کاوی یکی از مهم ترین این روش ها است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیلگران قرار می دهند توسط آن ها تصمیمات مبهم و حیاتی در سازمان ها اتخاذ شوند گفته باید توجه داشت که اصطلاح داده کاوی یه زمانی به کار برده می شود که با حجم بزرگی از داده ها در حد گیگا بایت یا ترابایت مواجه باشیم. مدیریت ارتباط با مشکلی به همه فرایندها و فناوری های گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت مشتریان به کار می رود. ارتباط بین این دو (داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری) خیلی مهم از ۳۰ می باشد زیرا شرکت ها با داده کاوی خواسته های مشتریان خود را می شناسند و براساس آن به مشتریان خود سرویس می دهند که این امر باعث مزیت رقابتی در بین دیگر مشتریان خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.