شبکه های اجتماعی و به کارگیری آنها در کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبکه های اجتماعی و به کارگیری آنها در کسب و کار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه های اجتماعی و به کارگیری آنها در کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه های اجتماعی و به کارگیری آنها در کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبکه های اجتماعی و به کارگیری آنها در کسب و کار :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در این مقاله پس از بیان مفهوم و تاریخچه ایجاد شبکه های شمالی نظیر فیس بوک، قابلیت های این شبکه ها با بهره گیری از مطالعات انجام شده در دنیا در قالب مدل بلوک های لانه زنبوری شامل هفت مؤلفه: شناسایی، مکالمه، به اشتراک گذاری، حضور، ارتباط، شهرت و گروه ها ارائه شده است و سپس ضمن تشریح اثرگذاری شبکه های اجتماعی و تازه کسب و کارها، رویکردهای چهارگانه واحدهای تجاری شامل درک کردن، سنخیت، نظارت و پیگیری روند در مواجهه با شبکه های اجتماعی توضیح داده شده است .با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت ها در مدیریت شبکه های اجتماعی چندان موفق نیستند در پایان با تحلیل ۷۱ لانه زنبوری، چگونگی به کارگیری و حفظ تعادل بین این دولت ها به منظور بهبود بازاریابی آنلاین شرکت ها ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.