توسعه مدل مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک ملی در شهر رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک ملی در شهر رشت) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک ملی در شهر رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک ملی در شهر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک ملی در شهر رشت) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با شکل گیری بانک های خصوصی، بانک های دولتی دچار مشکلات عدیده ای در بازار رقابت شده گفته با توجه به ماهیت خدمات بانکی موضوع مدیریت دانش مشتری از ابزار بسیار کارامدی است که می تواند در این ارتباط کارساز باشد. مدیریت دانش مشتری با تمرکز بر مشتری و ایجاد رضایت مشتری باعث صدور ثانیه بیشتر به سازمان و افزایش مزیت رقابتی می شود. بنابراین هدف پژوهش حاضر، توسعه مدیریت دانش مشتری مبتنی بر مدیریت دانش می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی – توسعه ای از نظر روش توصیفی – پیمایش است. جامعه آماری کلیه کارکنان بانک ملی شهر رشت می باشد. حجم نمونه برابر با ۱۵۰ نفر می باشد. جهت گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استاندارد و روش های کتابخانه ای و میدانی استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS و Spss اراده است. نتایج حاکی از آنست که مدیریت دانش تنها از طریق میانجیگری مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مشتری تأثیر دارد. و دانش مشتری، دانش کارکنان و دانش بازار هم از طریق مدیریت ارتباط با مشتری و هم از طریق کانال مدیریت بر مدیریت دانش مشتری تأثیری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.