بررسی تأثیر همکاری مشترک و ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی به واسطه مدیریت دانش مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر همکاری مشترک و ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی به واسطه مدیریت دانش مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر همکاری مشترک و ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی به واسطه مدیریت دانش مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر همکاری مشترک و ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی به واسطه مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر همکاری مشترک و ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی به واسطه مدیریت دانش مشتری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر بر ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی در شرکت های خدماتی و صنعتی شهر مشهد انجام گردید. جمع آوری داده ها از طریق پرسش نامه در بین ۱۴۰ نفر از مدیران شرکت های خدماتی و صنعتی در شهر مشهد صورت گرفته است که از این تعداد ۱۲۶ پرسش نامه قابل قبول و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفت. برای آزمون فرضیه ها از مدلسازی معادلات ساختاری و از نرم افزار Smart PLS استفاده گردید. نتایج نشان می دهد که مدیریت دانش مشتری و مشارکت مشتری پیش زمینه های ظرفیت نوآوری و نتایج بازاریابی می باشند. این تحقیق بینش عمیق تری درباره پیشینه های داخلی ظرفیت نوآوری کسب و کار غالب در رویکردهای غربی فراهم می نماید. نتایج این تحقیق مدیران را به ایجاد نوآوری در شرکت های خود تشویق می نماید و رهنمودهایی برای آن ها به منظور بهبود نتایج بازاریابیشان ارائه می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.