برنامهریزی استراتژیک جهت توسعه گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامهریزی استراتژیک جهت توسعه گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل SWOT دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامهریزی استراتژیک جهت توسعه گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامهریزی استراتژیک جهت توسعه گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامهریزی استراتژیک جهت توسعه گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل SWOT :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

گردشگری بزرگترین و پر رونقترین صنعت جهان است، و انتظار میرود که این صنعت در قرن بیست و یکم نیز پیشتاز بوده و سیر صعودی آن ادامه یابد. از آنجایی که گردشگری نیاز به سرمایهگذاری آنچنانی نداشته و تاثیر بسزایی در اشتغالزایی دارد لذا میتوان با سرمایه گذاری اندکدر این بخش بیشترین بازده را در کمترین زمان کسب کرد. شهرستان مریوان به دلیل دارا بودن جاذبههای فراون طبیعی، تاریخی و فرهنگی، می-تواند به عنوان یکی از قطبهای گردشگری غرب کشور خود را معرفی کند. لذا هدف از این تحقیق بررسی پتانسیلها و موانع توسعه صنعت گردشگری شهرستان مریوان با استفاده از مدل تحلیلی SWOT میباشد. این تحقیق از نوع توصیفی تحلیلی بوده و با مطالعه اسناد و اطلاعات – موجود نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید در ارتباط با توسعه صنعت گردشگری شهرستان مشخص شده و با تکمیل پرسشنامه از ساکنان وکارشناسان شهرستان وزن هر کدام از این عوال مشخص شده است. نتایج این پژوهش نشان میدهد که ضعف مدیریت و پایین بودن کیفت خدمات و زیرساختها، نبود تبلیغات و عدم شناخت کافی گردشگران از جاذبههای شهرستان و پایین بودن میزان سرمایه گذاری به ترتیب با امتیاز وزنی ۸۴۴۰ و ۸۴.۰ از موانع اصلی توسعه گردشگری شهرستان بوده، همچنین میتوان از جاذبههای اکوتوریسمی، تاریخی، فرهنگی و تجاری، به ،۸۴۴۰عنوان نقاط قوت و پتانسیلهای توسعه گردشگری شهرستان نام برد. لذا جهت تقویت نقاط قوت، بالفعل کردن فرصتها، پوشش نقاط ضعف و رفعتهدیدهای صنعت گردشگری شهرستان راهبردهای تهاجمی، دفاعی، تنوع و بازنگری ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.