ارتقاء نقش طراحی مدارس ابتدایی بر بهبود بهرهوری دانشآموزان از طریق تقویت حس تعلق و تطبیقپذیری طرح با علایق آنان نمونه موردی مقاطع چهارم و پنجم و ششم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتقاء نقش طراحی مدارس ابتدایی بر بهبود بهرهوری دانشآموزان از طریق تقویت حس تعلق و تطبیقپذیری طرح با علایق آنان نمونه موردی مقاطع چهارم و پنجم و ششم ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتقاء نقش طراحی مدارس ابتدایی بر بهبود بهرهوری دانشآموزان از طریق تقویت حس تعلق و تطبیقپذیری طرح با علایق آنان نمونه موردی مقاطع چهارم و پنجم و ششم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتقاء نقش طراحی مدارس ابتدایی بر بهبود بهرهوری دانشآموزان از طریق تقویت حس تعلق و تطبیقپذیری طرح با علایق آنان نمونه موردی مقاطع چهارم و پنجم و ششم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتقاء نقش طراحی مدارس ابتدایی بر بهبود بهرهوری دانشآموزان از طریق تقویت حس تعلق و تطبیقپذیری طرح با علایق آنان نمونه موردی مقاطع چهارم و پنجم و ششم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

محیطهای آموزشی بیشترین تاثیر را بر شکلگیری شخصیت و ذهنیت کودکان دارند. مسئله مهم و مورد توجه اهمیت دادن به دانشآموزان به عنوان سرمایههای آینده کشور است. با بررسی مدارس ابتدایی به وضوح مشاهده میشود که در اکثر آنها، همان اصول و الگوهای همیشگی طراحیمدارس به کار گرفته شده که متاسفانه در آنها نقش بهرهبرداران، این قشر حساس و تاثیرگذار دیده نشده است. هدف از نوشتار حاضر ارائه الگوها ومعیارهایی موثر به طراحان فضاهای آموزشی جهت ایجاد علاقه در دانشآموزان وتحقق اهداف آموزشی و تربیتی با تکیه بر تکنیکهای طراحی فضا است. در واقع رضایتمندی دانشآموزان از فضا و ارتقاء بهرهوری آنان ، مهمترین هدف این تحقیق میباشد. این پژوهش با شیوهی تحقیق همبستگی و با ارائه پرسشنامه به بهرهبرداران می باشد. ضمن اینکه مطالعات کتابخانهای و میدانی در راستای رسیدن به عوامل موثر جهت تهیهپرسشنامه انجام پذیرفت. نتیجه تحقیق حاکی از آن است که معماری فضای آموزشی مبتنی بر ایجاد فضاهای تعاملی ،متنوع، خودمانی و در ارتباطبا طبیعت مانند زمینهای بازی، فضاهای داخلی جذاب و پرانرژی برای بالا بردن حس همکاری و مشارکت در دانشآموزان و ایجاد انگیزه در آنها با دخالت سلیقهی کودکان، و در نهایت بهرهگیری از هر عامل اثرگذار بر ایجاد علاقه در آنان میتواند شکل بگیرد. در این مقاله، از میان حوزههای یاد شده حوزه فضایی و فیزیکی بیش از سایر حوزهها، مورد بررسی قرار خواهد گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.