فرایند خط مشی عمومی و کارکردهای رسانه های عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرایند خط مشی عمومی و کارکردهای رسانه های عمومی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرایند خط مشی عمومی و کارکردهای رسانه های عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرایند خط مشی عمومی و کارکردهای رسانه های عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرایند خط مشی عمومی و کارکردهای رسانه های عمومی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

رسانه های جمعی ( روزنامه ها، رادیو، تلویزیون و اینترنت که نفوذ گسترده ای بر فرهنگ عامه دارند ) در کنار سایر عوامل موثر بر فرایند خط مشی گذاری و تغییر خط مشی، منبع نفوذ مهمی تلقی می شوند؛ از این روتوجه به آنها و بررسی ابعاد نقشی که در این زمینه ایفا می کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف این مقاله بررسی کارکردهای رسانه در فرایند خط مشی بوده است؛ پژوهش به روش توصیفی انجام می گیرد. یافته های پژوهش حاکی از این است که عموماً رسانه های جمعی نقش مهمی در توزیع و نشر اطلاعات دارند و از این طریق قادر به تغییر افکار عمومی هستند. آنها با فراهم نمودن اطلاعات زیاد در مورد آنچه افراد می اندیشند و با شکل دهی شیوه تفکرشان، افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهند ؛ بواسطه توجه به برخی مسائل و نادیده گرفتن سایر مسائل می توانند بر افکار عمومی و دستورکار خط مشی و به نوعی بر تغییر خط مشی تاثیر بگذارند؛ بعلاوه رسانه ها می توانند مستقیماً و یا غیرمستقیم از طریق طرح مسائل عمومی بر خط مشی گذاران و بنابراین فرایند خط مشی را تحت تاثیر قرار می دهند. همچنین رسانه از طریق تاثیر گذاری بر گروه های ذینفوذ بر خط مشی ها تاثیر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.