بررسی تاثیر رفتارچسبندگی هزینه ها بر بهای تمام شده کالای فروش رفته و نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتارچسبندگی هزینه ها بر بهای تمام شده کالای فروش رفته و نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتارچسبندگی هزینه ها بر بهای تمام شده کالای فروش رفته و نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتارچسبندگی هزینه ها بر بهای تمام شده کالای فروش رفته و نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتارچسبندگی هزینه ها بر بهای تمام شده کالای فروش رفته و نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهشهای اخیر درباره رفتار هزینه بیانگر این است که میزان کاهش هزینه ها به هنگام کاهش فروش، کمتر از میزانافزایش هزینه ها به هنگام همان میزان افزایش فروش است. این رفتار نامتقارن هزینه ها به چسبندگی هزینه ها معروفشده است. در این پژوهش از پیش بینی فروش توسط مدیریت به عنوان نشانه انتظارات مدیریت استفاده شده و فرضیهتصمیمات سنجیده در مورد بهای تمام شده فروش و هزینه های فروش، عمومی و اداری به طور تجربی آزمون شدهاست . نتایج نشان می دهد، انتظار افزایش فروش آتی توسط مدیریت، موجب کاهش چسبندگی بهای تمام شده فروشمی شود و هرچه این خوش بینی بیشتر باشد، چسبندگی بهای تمام شده فروش بیشتر کاهش می یابد. اما خوش بینیمدیریت، چسبندگی هزینه های فروش، عمومی و اداری را افزایش می دهد و چسبندگی این هزینه ها در صورت خوشبینی زیاد مدیریت، بیشتر از حالت خوش بینی کم است که شواهدی قوی از تأیید فرضیه تصمیمات سنجیده در موردهزینه های فروش، عمومی و اداری محسوب می شود. نتایج بررسی ها بیانگر آن است که شدت افزایش در هر سهسطح هزینه به ازای افزایش یکسان در سطح فعالیت، بزرگتر از شدت کاهش هرسه سطح هزینه به ازای کاهشیکسان در سطح فعالیت است. بدین ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته، هزینه های اداری،عمومی وفروش وسایرهزینه های عملیاتی در شرکت های مورد بررسی دارای رفتار چسبندگی هزینه می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.