نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

دین و معنویت خواهی فطری انسان و از نیازمندی های مهم بشر امروز است. دنیای امروز، با تمام شگفتی ها و زیبایی های علمی و صنعتی اش، آکنده از رنج و نگرانی و بی قراری است که گریبان بشر را گرفته است. گردشگری یکی از راه های برون رفت از چنین شرایطی و رسیدن به شادی و آرامش روانی محسوب می شود. در فرهنگ اسلامی برخی از سفرها معنوی است؛ اما برخی دیگر را می شود با معنویت «که نتیجه ی ارتباط درونی با امور متعالی برخاسته از بینش دینی، یافتن نگرش الهی به هستی و زندگی توأم با بندگی خدا است» همراه کرد. این نوشتار با روش تحلیلی توصیفی این فرضیه را تبیین کرده که «گردشگری نوعی سیر آفاقی و انفسی می باشد؛ از این رو معنویت و گردشگری، رابطه ی عمیقی وجود دارد که رسانه ها می توانند زوایای آن را تبیین نمایند». از آنجا که رسانه ها با استفاده از شگردهای تبلیغاتی و آفرینش های هنری، می توانند به مخاطب خود برای انتخاب نوع سبک زندگی نقشه راه ارائه کند، این تحقیق به این پرسش که «رسانه ها در تقویت رویکرد معنوی به صنعت گردشگری، چه نقشی دارد؟» جواب داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.