ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی : مطالعه موردی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی : مطالعه موردی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی : مطالعه موردی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی : مطالعه موردی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی : مطالعه موردی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

همان گونه که در بازاریابی کالاها و خدمات، برندها یکی از عوامل تمایز به شمار می آیند، در مبحث گردشگری نیز مقصدها باید در راستای برندسازی پیش بروند تا در خصوص ایجاد تمایز موفق گردند. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل تشکیل دهنده ی تصویر ذهنی کلی برند مقصدهای گردشگری مذهبی ایران با استفاده از تصاویر ذهنی مذهبی، عمومی و منحصر به فرد است و نیز ارائه ی مدلی برای برندسازی مقصدهای گردشگری مذهبی ایران می باشد. جامعه ی آماری ۲۲۰ نفر از گردشگرانی را در بر می گیرد که اولویت آنها بازدید از جاذبه های مذهبی است. پژوهش در آذرماه سال ۱۳۹۴ و در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری که یکی از پر جاذبه ترین مقصدهای گردشگری مذهبی ایران است انجام گرفته است. تصویر ذهنی مذهبی با ۸ گویه، تصویر ذهنی منحصر به فرد با ۳ گویه، تصویر ذهنی عمومی با ۴ گویه، تصویر ذهنی کلی از برند مقصد گردشگری با ۶ گویه، کیفیت ادراک شده با ۳ گویه و وفاداری به برند مقصد گردشگری با ۵ گویه آزموده شده اند. نتایج پژوهش نشان داد که تصویر ذهنی گردشگری مذهبی با تصویر ذهنی کلی از برند مقصد گردشگری مرتبط است. همچنین گویای این واقعیت بود که تصویر ذهنی کلی برند مقصد گردشگری با کیفیت ادراک شده ی گردشگران از برند مقصد گردشگری پیوند داشته و کیفیت نیز خود با وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری ارتباط دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.