شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام در بازاریابی ویروسی با استفاده ازرویکرد ترکیبی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: گروه صنعتی صباح
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام در بازاریابی ویروسی با استفاده ازرویکرد ترکیبی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: گروه صنعتی صباح دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام در بازاریابی ویروسی با استفاده ازرویکرد ترکیبی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: گروه صنعتی صباح کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام در بازاریابی ویروسی با استفاده ازرویکرد ترکیبی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: گروه صنعتی صباح،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام در بازاریابی ویروسی با استفاده ازرویکرد ترکیبی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: گروه صنعتی صباح :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
در بازاریابی ویروسی نوعی بازاریابی دهان به دهان و سنتی است. هدف از این نوع بازاریابی انتشار خبر توسط افراد جامعه به یکدیگر است. بازاریابی ویروسی در سایت های مجازی و شبکه های اینترنتی اتفاق می افتد و از همان بازاریابی دهان به دهاننشات گرفته است. در این بازاریابی چون منتشر کننده پیام و ارائه کننده و معرفی کننده محصول و کالا از خود مردم هستند خرید و تهیه محصول به آسانی و اطمینان بیشتر صورت میپذیرد. این پژوهش با شناسایی و رتبهبندی انگیزههای انتقال پیام دربازاریابی ویروسی با استفاده از رویکرد ترکیبیTOPSIS و AHP در گروه صنعتی صباح انجام شده است. این پژوهش توصیفی کمی و کاربردی است که در آن از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه ی مقایسه ی زوجی است. این پرسشنامه در بین ۱۲ نفر از خبرگان گروه صنعتی صباح توزیع گردیده، سپس داده ها با استفاده از ترکیب روشهای تصمیمگیریTOPSIS و AHP مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها در این تحقیق نشان می دهد که مشوقهای مادی با امتیاز بسیار زیاد، به عنوان انگیزه انتقال پیام در بازاریابی ویروسی و به ترتیب منافع اجتماعی؛ نوعدوستی؛ برونگرایی و خودافزایی با اهمیت کمتری نسبت به سایر معیارها گزینش شدهاند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.