بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین زیرساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: بانک های خصوصی استانگلستان می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه شعب بانک های خصوصی استان گلستان به تعداد ۷۰ شعبه بوده که با توجه به جدول مورگان ۵۹ شعبه نمونه انتخاب شده و به تعداد پرسنل این شعب نمونه که ۳۵۵ نفربودند، پرسشنامههای مربوطه توزیع و جمع آوری گردید. از پرسشنامه ۱۸ سوالی جهت سنجش سه متغیر تعهد سازمانی، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده شده که روایی آنها طی تحقیقات گذشته مورد تاییدقرار گرفته بود و پایایی هر سه متغیر به کمک روش ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب۰/۹۲و۰/۸۱و۰/۸۹ بدست آمد. جهت تجزیه و تحلیل فرضیات تحقیق از روش مدل ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج برای فرضیات اول و دوم نشان داد بین زیر ساخت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با تعهد سازمانی و مدیریت دانش رابطه معناداری وجود داشته همچنین بین تعهد سازمانی و مدیریت دانش رابطه معناداری برقرار است. نتایج نشان داد بین مدیریت دانش و موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیز رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.