بررسی رابطه ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

ارزش ادراک شده از عواملی می باشد که بسیاری از سازمان ها برای حفظ مشتریان به آن توجه خاص دارند و به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در فرآیند تصمیم گیری مشتریان معرفی شده است. لذا این تحقیق به بررسی رابطهارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان در مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان گلستان در سال ۱۳۹۴ می پردازد که با توجه به نامحدود بودن جامعه تعداد اعضای نمونه از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین و پرسشنامه بین آنها توزیع گردیده و برای تجزیه و تحلیل نتایج از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده ارتباط معناداری بین ارزش ادراک شده با قصد خرید مجدد مشتریان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.