مدیریت آموزشی در اسلام:هدایت تربیت کودکان پیش از دبستان با رویکردی دینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت آموزشی در اسلام:هدایت تربیت کودکان پیش از دبستان با رویکردی دینی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت آموزشی در اسلام:هدایت تربیت کودکان پیش از دبستان با رویکردی دینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت آموزشی در اسلام:هدایت تربیت کودکان پیش از دبستان با رویکردی دینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت آموزشی در اسلام:هدایت تربیت کودکان پیش از دبستان با رویکردی دینی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

اهمیت و ضرورت تربیت آدمی بر کسی پوشیده نیست. در این میان کودکان که قادر نیستند بسیاری از نیازهای غیرمادی خود را به زبان بیاورند از اهمیت بسیاری برخوردارند زیرا پایه های ساختار شخصیت آنان در حال شکل گیری است و بی توجهی به این نیازها ممکن است جبران ناپذیر باشد. در این پژوهش در مورد دوعاملی که در تربیت کودکان نیازمند نگاهی نو است، بحثشده است: بازی رایانه ای و شیوه های انتقال مفاهیم دینی؛ و تلاش شده تا اهداف ریز و عینی رفتاری در این دو عامل با توجه به حوزه های روانشناسی و دینی بیان شود. روش انجام پژوهش توصیفی-تحلیلی است. به منظور گرداوری داده های لازم برای دستیابی به اهداف پژوهش، متون حدیثی و روانشناسی مرتبط با موضوع پژوهش با استفاده از فرم های فیش برداری از منابع، گرداوری شده و با شیوه کیفی به تحلیل آنها پرداخته است. نتایج این پژوهش بیانگر آن است که همیشه امکان دور نگه داشتن کودکان از اثرات ضد دینی بازی های رایانه ای امکان پذیر نیست ازاین رو سه راه عقلانیت در عرصه های مختلف اعتقادات، تقوای حضور در برابر تقوای پرهیز و ارزیابی همراه با گزینش و طرد برای این شرایط فراهم پیشنهاد می گردد در شیوه های انتقال مفاهیم دینی باید با توجهویژگیهای شخصیتی کودک، تجارب و علاقه، گام به گام کودک را وارد میدان فهم از دین کرد. در این میان می بایست آموزش کودک با توجه به هر سه حیطه شناختی، عاطفی و عملکردی انجام بگیرد همچنین مکان، لحن و مفاهیم متناسب با سن نیز در این راه باید موردتوجه قرار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.