بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجی گری اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجی گری اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کرمانشاه) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجی گری اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجی گری اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجی گری اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

موضوع این به پژوهش بررسی تأثیر مسئولیت اخلاقی شرکت بر شهرت شرکت با تأکید بر نقش میانجیگری اعتماد مصرف کننده میباشد. روش پژوهش براساس هدف کاربردی و براساس شیوه توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مدیران وکارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه به تعداد ۲۴۵ نفر می باشد. که براساس جدول مورگان تعداد ۱۴۶ نفر به روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. داده ها از طریق پرسشنامه استانداردمسئولیت اخلاقی و شهرت شرکت و محقق ساخته اعتماد مصرف کننده جمع آوری گردید. به منظور بررسی تأثیر متغیرها از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. یافته ها نشان داد که مسئولیت اخلاقی تأثیر معناداری بر شهرت شرکت و اعتماد مصرف کننده داشته است. همچنین متغیر واسطه ای اعتماد مصرف کننده دارای تأثیر مثبت و معناداری بر شهرت شرکت بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.