بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی : شرکت گاز استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی : شرکت گاز استان کرمانشاه) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی : شرکت گاز استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی : شرکت گاز استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده (مطالعه موردی : شرکت گاز استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

موضوع پژوهش حاضر بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مصرف کننده می باشد. روش پژوهش حاضر براساس هدف کاربردی و براساس شیوه توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مدیران وکارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه به تعداد ۲۴۵ نفر می باشد، که براساس جدول مورگان تعداد ۱۴۶ نفر به روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. داده ها از طریق پرسشنامه استاندارد مسئولیت اجتماعی و محقق ساخته اعتماد مصرف کننده جمع آوری گردید. به منظور بررسی تأثیر متغیرها از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج نشان داد که : مسئولیت اقتصادی و اخلاقی بر اعتماد مصرف کننده تأثیر معناداری داشتند اما تأثیر مسئولیت های قانونی و بشر دوستانه بر اعتماد مصرف کننده تأیید نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.