نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر (نمونه مورد مطالعه شهر تبریز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر (نمونه مورد مطالعه شهر تبریز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر (نمونه مورد مطالعه شهر تبریز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر (نمونه مورد مطالعه شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر (نمونه مورد مطالعه شهر تبریز) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
امروزه یکی از مهمترین فضاهایی که مورد توجه و بازدید گردشگران قرار گرفته است، شهرها می باشند. زیرا فضاهای شهری بخصوص در شهرهایی با تاریخ و تمدن چند هزار ساله و همچنین با غنای فرهنگ بومی، فرصتهای بسیاری برای گردشگران بوجود آورده اند، به همین جهت مهمترین کانون های جذب گردشگران می باشند. آنچه که یک شهر را پویا و جذاب می سازد و سبب ایجاد رضایت در بین شهروندان و جذب گردشگران می شود، تاریخ، فرهنگ، زیبایی بصری و منظر شهری است که نمود ویژه آنها در المانها و نمادهای شهری بوضوح قابل رویت است. در این پژوهش تلاش بر این بوده که با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در توسعه پایدار شهری، با رویکردی توصیفی- تحلیلی در یک فضای علمی، نقش نمادها و المانهای شهری در جذب گردشگر مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا پس از مرور مفاهیم و نظریات مرتبط، به بررسی این نقش پرداخته شد که برخی از یافته های این تحقیق نشان میدهد فضای توریستی تبریز تحت تأثیر فضای تاریخی شهر قرارگرفته و بیشتر بخش مرکزی شهر را پوشش میدهد. در این راستا یک ارتباط قوی ذهنی و فرهنگی بین بازدیدکنندگان و نمادها و المانهایی که متناسب با فرهنگ جامعه اسلامی- ایرانی ساخته شده اند می باشد. در انتهای پژوهش نیز پیشنهاداتی کلی در راستای ارتقای این ارتباط و تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.