نقش رسانه های نوین در توسعه صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه های نوین در توسعه صنعت گردشگری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه های نوین در توسعه صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه های نوین در توسعه صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه های نوین در توسعه صنعت گردشگری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه وسایل نوین ارتباط جمعی (رادیو،سینما، تلویزیون ، مطبوعات واینترنت و …) با انتقال اطلاعات و دانش های جدید و تبادل افکار و عقاید عمومی در راه پیشرفت و توسعه فرهنگ و تمدن بشری نقش اساسی بر عهده دارند.با توجه به خدمات گسترده ای که برای وسایل نوین ارتباط جمعی مطرح می شود، حال ببینیم مدیران و مسئولان کشورمان از این پتانسیل بسیار قدرتمند رسانه برای توسعه کشورمان در عرصه های مختلف از جمله، صنعت گردشگری چه استفاده های لازم را بکار گرفته اند.به بیان دیگر، ایران از نظر جاذبه های گردشگری، میراث تاریخی و فرهنگی و اکوتوریسم استعداد فراوانی دارد و با کمی تلاش می توان درآمد غیرنفتی را از طریق صنعت توریسم تا حد قابل توجهی بالابرد اما چرا چنین اتفاقی نمی افتد؟ چرا برخی از کشورهای منطقه موفق شدند صنعت توریسم خود را توسعه دهند و کشور ما با وجود مهیا بودن شرایط لازم به این مهم دست نیافته است؟ عوامل بسیاری می تواند در توسعه گردشگری یک کشور نقش ایفا کند. رسانه ها از جمله عواملی هستند که نقش قابل توجهی در این زمینه دارند. مدتی است که مسئولان امر نیز به نقش «رسانه» در این زمینه توجه خاصی پیدا کرده اند که امیدواریم درآینده نزدیک ما هم شاهد رشد صنعت توریسم در کشورمان باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.