مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش، شناخت تاثیر کارکرد شبکه های اجتماعی و بهره برداری از این امکان دربازاریابی بود روش تحقیق توصیفی بود که به بررسی به صورت مطالعات نظری و نیز مروری بر مطالعات انجام شده در این حوزه و چالش ها و فرصت های بوجودآمده از طریق شبکه های اجتماعی انجام گرفت در واقع جامعه مورد مطالعه کاربران شبکه اجتماعی بودند که به عنوان فاکتورهای اصلی در این زمینه مورد واکاوی قرار گرفتند بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی به مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی گفته می شود که از روابط اجتماعی شکل گرفته بین افراد برای افزایش فروش سازمان استفاده می کند بررسی نشان داد استفاده ازشبکه های اجتماعی توسط سازمان ها در راستای تعامل با مصرف کنندگان وفادار و تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان حائز اهمیت است و به شناسایی مشکلات احتمالی موجود کمک شایانی خواهد نمود و موجب افزایش ارزش تعاملات بین فروشنده و مصرف کننده می گردد همچنین با توجه به وجود رسانه های اجتماعی متنوع که هر کدام دارای ویژگی ها ومخاطبان مختلفی هستند، این سازمان ها هستند که باید تشخیص بدهند کدام رسانه در حوزه کااری مرتبط با آنها مناسب تر عمل می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.