مروری بر پدیده تجربه مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر پدیده تجربه مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر پدیده تجربه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر پدیده تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر پدیده تجربه مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دوران مدرن باقی ماندن در محیط رقابتی بسیار دشوار است. مشتریان با انبوه محصولاتی که از کانالهای مختلف برای برآورده کردن نیازهای آنها عرضه میشوند، مواجهه هستند. اخیرا شرکتها به این حقیقت رسیدهاند که مشتریان بیشتراز صرفخدمت و کالا به فرایند خلق ارزش برای تجربههای مشتری اهمیت می دهند .درچنین محیطی، مطمئن ساختن مشتری در داشتن تجربه مطلوب و مراقبت از این تجربه با تحویل محصول و خدمت مطابق نظر مشتری ،حیاتی است. [۶] بنابراین شرکتها نیاز دارند که این تجربه ها را مدیریت کنند . تجربه مشتری به عنوان یک اولویت در حال رشد برای پژوهشهای بازار مطرحاست زیرا تجربه جایگزین کیفیت در عرصه رقابتی بازار است. بسیاری از تحقیقات با تمرکز بر تغییر پارادایم و شیفت در بازاریابی و اقتصاد و حرکت به سوی اقتصاد تجربه محور انجام گرفته است .گرچه تجربه به عنوان مرکز تمامی فعالیت هایمشتریان تبدیل شده است و برای موفقیت کسب و کار حیاتی ست، اما تعداد مطالعاتی که در این زمینه صورت پذیرفته است بسیار اندک میباشد. از این رو در این پژوهش به دنبال ارائه مدل جدیدی برای خلق تجربه مشتری ، با استفاده از مدلهای پیشین هستیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.