مدیریت سطح خدمات مدیریت مالی در ITIL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت سطح خدمات مدیریت مالی در ITIL دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت سطح خدمات مدیریت مالی در ITIL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت سطح خدمات مدیریت مالی در ITIL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت سطح خدمات مدیریت مالی در ITIL :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیران ار شد در سازمانها دریافته اند که فناوری اطلاعات نقش ب سیار مهمی در موفقیت سازمان ایفا می کند. آنان امیدوارند با درک بی شتر رو شهای مختلف بر مبنای فناوری اطلاعات، زمینه ای را برای افزایش مزایای رقابتی موفقیت آمیز در صنعت موردنظر خود فراهم آورند. در این را ستا نیاز ا ست که اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی نظارت و مدیریت بیشتری بر فناوری اطلاعات داشته باشند. در نتیجه وجود حاکمیت فناوری اطلاعاتی ۱ آگاه و مطلع به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت الزامی استتت. در حقیقت مفهوا این کلمه برای درک بیشتر این موضوع است که آگاهی یابیم چگونه افراد از فناوری اطلاعات برایهدایت و رو به جلو سوق دادن مو سسه در زمینه های نظارتی، مدیریتی و رهبری ا ستفاده می کنند. در ضمن نباید این نکته را فراموش کرد که یکی از ابزارهای ا سا سی برای تحقق بخشیدن به امر تو سعه و تسهیل سیستم تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک ح ضور در سیستم های پولی و مالی جهانی ا ست. در این تحقیق ما به طراحی مدلی از حسابر سی فناوری اطلاعات می پردازیم. در مقاله ابتدا به بررسی اهمیت موضوع پرداخته و سپس وارد مباحث ۳ITIL, 2COBIT, ITG و زیرساختهای آن شده و سپس مدل مدیریت مالی IT را ارائه نموده و سپس به قسمت یافته ها و نوآوری تحقیق می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.