بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

اخیراً با توسعه تجارت الکترونیک در حوزه B2B نقش اعتماد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و بنگاه ها به دنبال مطمئن ترین شرکت ها برای تأمین نیازهای خود می باشند. هدف از این پژوهش بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خریددر روابط مبادله ای تجارت الکترونیک در بین شرکت های عضو سایت enamad است. روش پژوهش ما باتوجه به هدف، کاربردی ونحوه گردآوری داده ها ، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری ما شرکت های عضو سایت enamad است در آذرماه سال ۱۳۹۳ است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شده است. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامهاستاندارد با طیف لیکرت استفاده شده که روایی آن از طریق اساتید و استاندارد بودن سوالات برگرفته از مقاله تامپسون ۲۰۰۵ تایید شده است پایای کل پرسشنامه با روش آلفای کرونباخ ۰.۷۵۵ که خوب می باشد. در این پژوهش ۲ فرضیه مورد بررسی قرار گرفت که باتوجه به نرمال نبودن داده ها از ضریب همبستگی اسپرمن با استفاده از نرم افزار Spss انجام گرفت. یافته های این پزوهش بیانگر این است که میان متغیرهای اعتماد با نگرش، نگرش با تمایل به خرید رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.