بررسی عوامل موثر درون سازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر درون سازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر درون سازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر درون سازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر درون سازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرفکنندگان، جزء مهمی از کالا به حساب میآید و وجود آنها به مشتریان، انتظار بهرهمندی ازسطح مشخصی از کیفیت را میدهد که باعث ایجاد اعتماد و کاهش ریسک مصرف کننده میشود. از طرفی عدم مدیریت صحیحمنابع از داخل و تحریمهای روز افزون از خارج کشور موجب شده تا با کسادی بازارها، افزایش واردات، کاهش صادرات و از دست رفتن بیش از پیش منابع مالی مواجه شویم. بنابراین اقتصاد مقاومتی با هدف تحکیم بنیانهای اقتصادی کشور و حرکت به سمت استقلال اقتصادی، راه حل مناسبی برای غلبه بر شرایط حساس کنونی است. هدف از تحقیق حاضار بررسی عوامال موثر درونسازمانی بر ارتقاء برند مطابق با ارزشهای اسلامی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی است . در این تحقیق مدل مفهومی شامل عوامل درون سازمانی موثر بر نام و نشان تجاری و ارتقاء آن میباشد و همچنین جایگاه مولفههای اسلامی در آن تشریح شده است. ضمن بررسی کتب و مراجع اسلامی مشخص شد مولفههای شناخت، قانونمندی و نظم مسئولیتپذیری، پویایی، حداقت، عدالت و انصاف،پایبندی به تعهدات و امانتداری که برگرفته از آموزه های اسلامی هستند، مقدمهای جهت تحقق رفتارهایی مانند اعتماد، رضایت و تعهد مشتریان و همچنین سامان یافتن سیستم توزیع و قیمت محصولات و همچنین بهبود بخشیدن به سایر عوامل درون سازمانی موثر بر نام و نشان تجاری شرکت میباشند و میتوانند در تکمیل مدل پیشنهادی، نقش مهمی ایفا نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.