بررسی تأثیر شناسهسازی از طریق حسهای بویایی و شنوایی بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر شناسهسازی از طریق حسهای بویایی و شنوایی بر وفاداری مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر شناسهسازی از طریق حسهای بویایی و شنوایی بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شناسهسازی از طریق حسهای بویایی و شنوایی بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر شناسهسازی از طریق حسهای بویایی و شنوایی بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

درعصررقابت هرچقدرجلوتر می رویم اهمیت شناسه و نقش آن درموفقیت های کسب و کاربیشتر میشود و قبلا درشناساندن بنگاه های اقتصادی و شناسه سازی آنها ازبین حواس پنجگانه انسان تنها دوحس بینایی و شنوایی مورد توجه قرار میگرفت درحالیکه برطبق پژوهش های به عمل امده سایرحواس نیز تاثیرات و کارکردهای فزاینده ای درشناسه سازی و روح و روان و قلب مشتریان خواهند داشت د راین راستا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر شناسه سازی ازطریق حس های بویایی و شنوایی بروفاداری مشتریان پرداخته است لذا به منظور سنجش متغیرهای پژوهش و بررسی مدل پژوهش دوحس بویایی و شنوایی دربین اعضای نمونه اماری ۴۰۰نفر موردمطالعه قرارگرفته است ابزار مورداستفاده درمطالعه های میدانی پرسشنامه محقق ساز بوده که جهت تعیین پایایی ازالفای کرونباخ استفاده و عدد ۰/۷۶ بدست آمده است این پژوهش برحسب هدف کاربردی و براساس شیوه گرداوری داده ها توصیفی ازنوع پیمایشی است جهت تحلیل داده ها ازازمون کولموگروف ـ اسمیرنوف و ازمون T تک گروهی استفاده شده که یافته های پژوهش نشان میدهد که شناسه سازی ازطریق حس های بویایی و شنوایی بروفاداری مشتریان تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.