بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

رفتار مصرفکنندده و رفتدار خریدد یکی از مباحث اصلی بازاریابی است که تحت تاثیر عوامل گوناگونی از جمله عوامل فرهنگی، اجتماعی، شخصدی و روانشدناختی قرار دارد در گذشته تمایل به خرید و الگوهای مصرف، فقط به تأمینحداقل نیازهای اساسی مانند خوراک و پوشاک محدود میشد، اما در جوامع امروزی خریدد و مصرف، پدیدههایی میباشند که با الگوهای جدید قابل تعریف هستند خریدکردن افراد دارای الگوهای متعدد است که آن نیز متاثر از ویژگیهای فردی و اجتماعی همانند میزان تحصیلات، وضعیت اقتصادی، روابب عاطفی و محیب اجتماعی است تبلیغات ، عوامل محیطی، استفاده از رنگها و مدلهای جدید و بکاربردن عوامل روانی میتواند در شدت بخشیدن به این انگیزه مؤثر باشد در این راستا پژوهش حاضر به بررسی تأثیر افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرف کننده پرداخته است لذا به منظور سنجش متغیرهای پژوهش و بررسی مدل پژوهش ، دو متغیر افسردگی و وسواس در بین اعضای نمونه آماری ) ۳۸۲ نفر( مورد مطالعه قرار گرفته است ابزار مورداستفاده در مطالعههای میدانی، پرسشنامه محققساز بوده کهجهت تعیین پایایی، از آلفای کرونباخ استفاده و عدد ۷۵ / ۰ بدست آمده است این پژوهش بر حسب هدف، کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی استجهت تحلیل دادههدا از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و – آزمون t تک گروهی استفاده شده که یافتههای پژوهش نشان میدهد افسردگی و وسواس بر رفتار خرید مصرفکننده تأثیردارد نتایج این پژوه ، به بنگاهها و مجتمعهای تجاری کمک میکند تا تأثیر افسردگی و وسواس را بر رفتار خرید مصرفکنندگان لحاظ نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.