بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی و تعیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند انجام شده است .روش پژوهش حاضر ،کاربردی، پیمایشی توصیفی و ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه –است.جامعه آماری این پژوهش، کاربران رسانههای اجتماعی در شهر تهران، بوده و روش نمونه گیری تصادفی ساده و نمونه آماریمشتمل بر ۳۸۴ نفر است. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS و PLS استفاده شده است. نتایج حاصل، نشان دهنده تاثیر رسانههای اجتماعی بر احساس وابستگی به برند و کیفیت رابطه با برند، همچنین تاثیر احساس وابستگی به برند بر کیفیت رابطه با برند و تبلیغات دهان به دهان و نهایتاً تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر محبوبیت برند، بوده و نیز عدم تاثیر کیفیت رابطه با برند بر تبلیغات دهان به دهان را نشان می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.