بررسی اثر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرفکننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرفکننده دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرفکننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرفکننده :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در طول دهههای گذشته نگرانی در مورد محیط زیست، نه تنها یک موضوع عمومی مهم، بلکه به یک موضوع بحرانی در تحقیقات دانشگاهی تبدیل شدهاست و با توجه به نگرانی به وجود آمده، بازار محصولات اکولوژیکدر سطح جهانی درحال رشد است. بازاریابی سبز یکی از مفاهیم نوظهور در حوزه بازاریابی است.بازاریابی سبز تمامی فعالیتهای طراحی شده برای ایجاد و تسهیل مبادله، به قصد ارضای نیاز و خواستهها با حداقل خسارت وزیان به محیط زیست است. امروزه محیط زیست و حفظ آن به مسألهای حیاتی و دغدغهای جدی برای مردم تبدیل شدهاست.عمل بازاریابی سبز به دلیل ارزشهایی که مصرفکنندگان برای آن قائل هستند در حال رشد است. شرکتهای تولیدکنندهی کالاهای حامی محیط زیست سالانه مبالغ زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود میکنند. و صرف نظر از اندازه شرکتها، آنها مزایای سبز شدن را دریافتهاند. نتایج تحقیق نشان میدهد که ابزارهای تاثیرگذار بر رفتارگروههای مختلف مصرفکننده، تبلیغ، برچسب و برند محیط زیستی هستند که تاثیر هرکدام از آنها بجز آگاهی از برچسب زیست محیطی بر رفتار گروههای مختلف مصرفکنندگان متفاوت است. این مقاله سعی در توضیح تأثیر ابزارهای بازاریابی بر رفتار خرید مصرفکننده دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.