ارائه مدل تصمیم گیری چند معیاری هیبریدی جهت ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب برندمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل تصمیم گیری چند معیاری هیبریدی جهت ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب برندمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل تصمیم گیری چند معیاری هیبریدی جهت ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب برندمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل تصمیم گیری چند معیاری هیبریدی جهت ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب برندمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل تصمیم گیری چند معیاری هیبریدی جهت ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب برندمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

خریداران برای تصمیم گیری درفرایند خرید باسوالات زیادی روبرو هستند تنوع کالاها و خدمات مختلف باعث افزایش حق انتخاب مشتریان شده است امروزه جایگاه برند به حدی رسیده است که بسیاری ازمتخصصین امر ازآن به عنوان یک محصول کامل یادکرده و اذعان دارند دراکثر موارد مصرف کنندگان بجای آن که محصولی را بخرند برندها را می خرند درسالها اخیر باتوجه به اهمیت موضوع مباحث پیرامون برند به یک امر مهم دربین سیاست گذاران سطوح مختلف صنعت شرکت ها و سازمان ها درجهان تبدیل شده است ازاین رو پژوهش پیش رو به بررسی عوامل موثربرانتخاب برند باتوجه به میزان تاثیرگذاری و تاثیر پذیری هرکدام ازعوامل براستراتژیهای حوزه ی برند می پردازد این کارباارایه یک مدل تصمیم گیری با معیارهای چندگانه با هدف شناسایی و ارزیابی شاخصهای موثربرموضوع مدنظر انجام شد تا میزان شکست دربه کارگیری استراتژیهای مختلف کاهش یابد و فرایند تصمیم گیری بهبود بخشیده شود و بااستفاده ازاطلاعات گرداوری شده است استراتژی های حیاتی تر و فاکتورهای مهم تربرپذیرش یک برند ازجانب مشتریان که درنتیجه منجر به موفقیت یک برند می شود را شناسایی کرد تا بتوان برنامهر یزی دقیقتری روی آن موارد اعمال نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.