ارزیابی و تعیین خرابی های سطح روسازی آسفالته شاخص PCI مطالعه موردی: محور خرم آباد-پل سفید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و تعیین خرابی های سطح روسازی آسفالته شاخص PCI مطالعه موردی: محور خرم آباد-پل سفید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و تعیین خرابی های سطح روسازی آسفالته شاخص PCI مطالعه موردی: محور خرم آباد-پل سفید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و تعیین خرابی های سطح روسازی آسفالته شاخص PCI مطالعه موردی: محور خرم آباد-پل سفید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و تعیین خرابی های سطح روسازی آسفالته شاخص PCI مطالعه موردی: محور خرم آباد-پل سفید :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

روسازی آسفالتی محور خرم آباد به پل سفید که دو شهر مهم استان لرستان را به هم متصل مینماید دارای مشکلات فراوانی است که از جمله میتوان به وجود خرابی های مختلف در سطح روسازی ناهمواری زیاد در برخی از نقاط مسیر زهکشی مناس سطح روسازی و عدم رعایت مسائل مربوط به طرح هندسی مسیر اشاره نمود از طرف دیگر متاسفانه سوانح ترافیکی متعددی در این محور مشاهده شده است که منجر به خسارات مالی و جانی بسیاری شده است آمار بالای تصادف در این جادده ها مسئله را بحرانی تر کرده است عامل جاده از دو جهت باید مد نظر قرار گیرد ابتدا کیفیت سطح آن یا به عبارتی روسازی راه و دوم متناسب بودن طرح هندسی و ظرفیت و سرعت مجاز آن با ترافیکی که از آن عبور میکند طی بررسی های انجام شده اکثر تحقیقات و بررسی ها بر روی اثرات طرح هندسی راه بر سرعت یا راحتی تردد وسایل نقلیه صورت گرفته است برای تعیین و ارزیابی خرابی های روسازی در محور خرم آبااد به پل سفید سه قطعه از مسیر مشخص گردید و نتایج حاکی از آن است که در قطعه اول رانندگان از یک قطعه سالم PCI=100 وارد یک قطعه خراب PCI=70 خواهند شد. در قطعه دوم رانندگان از یک قطعه خراب PCI=68 وارد یک قطعه خراب تر PCI=48 خواهند شد. اما در قطعه سوم رانندگان از یک قطعه خراب PCI=48 وارد یک قطعه سالم PCI=95 خواهند شد. به طور تجربی و بر اساس خرابی های برداشت شده مشخص شد که خرابی های شیار شدگی و وصله بیشترین تاثیر را در کاهششاخص وضعیت روسازی PCI( دارند. خرابی های پوست سوسماری در رده بعدی از حیث میزان کاهش PCI( قرار داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.