رتبه بندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رتبه بندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رتبه بندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رتبه بندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
امروزه، در کسب و کارهای الکترونیکی، به دست آوردن و مشتری مداریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی میدانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت و مشتری مداریان است. پژوهش حاضر با هدف بررسی و اولویتبندی شاخص های مشتری مداری در کسب و کار الکترونیکی انجام گرفته است. جامعه آماری، کارمندان بانک سپه استان خراسان جنوبی میباشد. دادهها و اطلاعات پژوهش حاضر با روش مطالعه میدانی به منظور گردآوری دادهها و توزیع پرسشنامه خبره بین راهبران سیستم جمعآوری گردید و سپس با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی که برای تمام سازمانها میتواند مورد استفاده قرار گیرد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان میدهد که شاخص های امنیت اطلاعات مشتری و سهولت در نحوه استفاده در بالاترین اولویت قرار دارد و عنصر سطح خدمات مشتری در پایین ترین اولویت قرار دارد. با توجه به مطالعات محدود که در زمینه مشتری مداری در کسب و کارهای الکترونیکی صورت گرفته است، نتایج این تحقیق می تواند فعالان و محققان در زمینه کسب و کار الکترونیک را در بررسی و شناخت عوامل موثر بر مشتری مداری یاری نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.