برندینگ سازی و تاثیر پیامدهای آن برخرید از بازارهای خاکستری (مطالعه موردی: بازار موبایل استان همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برندینگ سازی و تاثیر پیامدهای آن برخرید از بازارهای خاکستری (مطالعه موردی: بازار موبایل استان همدان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برندینگ سازی و تاثیر پیامدهای آن برخرید از بازارهای خاکستری (مطالعه موردی: بازار موبایل استان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندینگ سازی و تاثیر پیامدهای آن برخرید از بازارهای خاکستری (مطالعه موردی: بازار موبایل استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برندینگ سازی و تاثیر پیامدهای آن برخرید از بازارهای خاکستری (مطالعه موردی: بازار موبایل استان همدان) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

بازار های خاکستری بازار هایی هستند که دارای محصولاتی با نام تجاری واقعی که فقط از طریق فروش آن محصولات در کانال های غیر مجاز قابل تعریف و شناسایی می باشند. محقق در این پژوهش با عنوان بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر عدم تمایل خرید مصرف کننده در بازار های خاکستری بازار موبایل استان همدان، با استفاده از مدل سه وجهی تصویر ذهنی برند یو و همکاران ۲۰۰۰ و نورجایا و همکاران۲۰۰۷ که متغیر تصویر ذهنی برند را به سه عامل تداعی برند، تمایز برند و وفاداری به برند تقسیم کرده است، به فرضیه سازی پرداخته است. نتایج تحقیق نشان داد که کلیه فرضیات تحقیق پذیرفته شده است. تحلیل و بررسی مقایسه نتایج بدست آمده آزمون فرضیات تحقیق و ابعاد مدل تصویر ذهنی برند، نشان داد که در فرضیه اصلی تحقیق متغیر تصویر ذهنی برند دارای اثر مستقیم۰/۷۶۰ بر عدم تمایل به خرید مصرف کننده در بازارهای خاکستری موبایل می باشد. همچنین بیشترین تأثیر عوامل سه گانه تصویر ذهنی از برند بر عدم تمایل خرید مصرف کننده بازار خاکستری مربوط به عامل تداعی برند با رقمی برابر ۰/۷۱۰واحد میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.