بررسی اثرات تبلیغات بازرگانی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات تبلیغات بازرگانی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات تبلیغات بازرگانی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات تبلیغات بازرگانی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات تبلیغات بازرگانی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر فرایند تصمیم گیری مصرف کنندگان به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی )نمونه موردی محصولات کاله( است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و در زمره تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق را شهروندان شهر سراوان تشکیل می دهد، جامعه آماری تحقیق مورد نظر نامحدود می باشند که با استفاده کوکران ، از این تعداد ۳۶۹نفر به عنوان نمونه آماری به دست آمده است. که داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است. با به کارگیری روش آلفای کرونباخ پایایی آن سنجش شد که پایایی کل پرسش نامه بالای ۰/۷۵ به دست آمد، لذا ابزار سنجش از پایایی بسیار بالایی برخوردار بوده است. برای آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون چندگانه، رگرسیون ساده تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج تحقیق گویای آن است که بین تبلیغات تجاری و فرایند تصمیم گیری مصرف کتندگان رابطه وجود دارد. ضرایب تأثیر استاندارد نشان می دهد که متغیر رقابت شرکتها در ارائه کالاها و خدمات با ضریب تأثیر رگرسیونی Beta=-0/486 قوی ترین پیش بینی کننده میزان تصمیم گیری مخاطبان بر مصرف می باشد. رتبه دوم با ضریب تأثیر رگرسیونی Beta=0/246 مربوط به متغیر درآمد مخاطبان، رتبه سوم با ضریب تأثیر رگرسیونی Beta=0/ 242 مربوط به متغیر مدت زمان پخش آگهی می باشد و نشان از رابطه مستقیم بین متغیرها است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.