بررسی رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران مقطعمتوسطه در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران مقطعمتوسطه در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران مقطعمتوسطه در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران مقطعمتوسطه در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران مقطعمتوسطه در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دبیران در شهرستان پارس آبادمغان با روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شده است. جامعه آماری مورد استفاده در این پژوهش شامل کلیه معلمان (۲۹۲نفر) مدارس مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد بودند. که از بین آنها بر اساس جدول مورگان ۱۷۰نفر بهعنوان نمونه با روش تصادفی طبقه ای نسبتی انتخاب شد. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه محقق ساخته بود کهروایی صوری آن توسط متخصصان تائید شد و برای تعیین پایایی نیز از آلفای کرونباخ استفاده شد که ۰/۸۸بدست آمد. داده هادر دو سطح توصیفی (فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد) و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون،آزمون ، tرگرسیون چندمتغییره) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان میدهد: که از دیدگاه دبیران بین شیوه های پرورشخلاقیت( تدریس فعال، الگوی سنکتیکس، تفکر واگرا و ارتباط اجباری) با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.و همچنین نتایج نشان داد که بین دیدگاه های دبیران زن و مرد در مورد رابطه شیوه های پرورش خلاقیت با پیشرفت تحصیلیتفاوت معنادار وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.