بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس بود. پژوهشحاضر از نظر هدف کاربردی، ازنظر روش توصیفی بوده و به صورت میدانی انجام شده است. در این تحقیق از روش نمونهگیری دردسترس برای انتخاب نمونه استفاده شده است. در پژوهش حاضر، با توجه به جدول تعیین حجم نمونه مورگان ۳۸۴نفر از جامعه آماریخریداران کالاهای ورزشی شهر تبریز، به صورت در دسترس انتخاب شدند که نهایتا ۳۲۵نفر به پرسشنامه ها به طور کامل پاسخ دادند.ابزار پژوهش، پرسشنامه استاندارد اقتباسی رمضانیان و همکاران (۱۳۸۹ )میباشد که محقق روایی محتوایی و صوری آن را به تایید پنجنفر از استادان رشته مدیریت رسانیده و جهت تایید پایایی آن را در یک مطالعه مقدماتی بر روی ۲۰نفر از مصرف کنندگان کالاهای ورزشی و به روش ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۳۵محاسبه کرده است. این پرسشنامه دارای ۳۰گویه میباشد برای تجزیه و تحلیل داده ها ازنرمافزار تاپسیس استفاده شد. نتایج نشان داد که از نظر مشتریان اولویت مولفه های بازاریابی سبز به ترتیب ویژگیهای محصول سبز،قیمت سبز، گواهینامه سبز، دانش و اگاهی زیست محیطی و ارتقا سبز میباشد همچنین زیرمولفه های هر یک از مولفه ها توسط نرمافزارتاپسیس رتبه بندی شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.