درمان اختلال یادگیری دو تن از دانش آموزان با استفاده از تبلت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درمان اختلال یادگیری دو تن از دانش آموزان با استفاده از تبلت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درمان اختلال یادگیری دو تن از دانش آموزان با استفاده از تبلت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درمان اختلال یادگیری دو تن از دانش آموزان با استفاده از تبلت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درمان اختلال یادگیری دو تن از دانش آموزان با استفاده از تبلت :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه حاضر بهبود اختلال یادگیری دانش آموزان سارینا و کردستان می باشد. مورد مطالعه ما دو تن از دانش آموزان پایه اول دبستان عفت به نام سارینا وکردستان می باشد که به دلیل بی توجهی و بی دقتی و انجام ندادن تکالیف بارها از سوی معلم به دفتر مدرسه ارجاع داده شده اند. این دو دانش آموز از لحاظ اجتماعی نیز روابط کمی با همسالان بر قرار میکردند بعد از بررسی های مکرر در شورای معلمان و ارجاع این دو دانش آموز برای مشاوره به اداره آموزش و پرورش نمین و استفاده از ابزارهایی چون مصاحبه و انواع آزمون کتل , بندر گشتالت و وکسلر و مشاهده دفتر املاء و روخوانی کتاب بخوانیم ، تشخیص اختلال یادگیری داده شد. بعد از تشخیص مسأله و طی جلسات شورای معلمان راهکارهایی جهت بهبود اختلال پیشنهاد شد که از آن میان با تشخیص و شناسایی علاقه مندی دانش آموزان به استفاده از تبلت ، این راهکار بعنوان قوی ترین راه حل انتخاب و اجرا گردید. برای استفاده سازنده از تبلت از نرم افزارهایی چون بچه ها الفبا، دمو خانه الفبا و الفبازی برای آموزش خواندن ونوشتن دانش آموزان استفاده شد. در هر مرحله فرایند کار مورد ارزیابی قرار می گرفت و در نهایت بعد از یک ماه فعالیت (جلسه ای دو بار هر هفته) نتایج و داده ها ی حاصل از آزمون وکسلر و کتل، مشاهده وبررسی دفتر املاء و کتاب بخوانیم، دانش آموزان پیشرفت چشم گیری داشتند. انتظار می رود نتایج این مطالعه بتواند در آسیب شناسی اختلال یادگیری مؤثر واقع شود وبا توجه به رواج تبلت دانش آموزی بصورت پایلوت در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ استفاده از نتایج این مطالعه می تواند در تصمیمات آتی این طرح تسهیلات لازم را به عمل آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.