بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری در کاهش اضطراب دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران بود. روشی که در این تحقیق استفاده شده است، روش شبه آزمایشی است و طرح مورد استفاده در این پژوهش از نوع طرح های پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان پسر دبیرستان های دولتی شهر مهران در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ تشکیل می دهد. نمونه آماری این پژوهش ۲۰ نفر دانش آموز بود که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ایی انتخاب شده و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش شامل پرسشنامه اضطراب کتل با ۴۰ سوال سه گزینه ایی است که در پیش آزمون و پس آزمون برای گروه کنترل اجرا شد. همچنین مشاوره گروهی در ۶ جلسه یک و نیم ساعته برای گروه آزمایش برگزار شد. داده های پژوهش با روش های آماری t همبسته و t مستقل تحلیل شدند که نتایج نشان داد که مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری موجب کاهش اضطراب دانش آموزان می شود .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.