بازکاوی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و نقش آن در میزان استرس شغلی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازکاوی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و نقش آن در میزان استرس شغلی کارکنان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازکاوی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و نقش آن در میزان استرس شغلی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازکاوی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و نقش آن در میزان استرس شغلی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازکاوی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و نقش آن در میزان استرس شغلی کارکنان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه مهارت های ارتباطی به عنوان یکی از عوامل مهم و ضروری تحقق اهداف سازمان شناخته شده است، بطوری که در سازمان های معاصر، نظریه پردازان و مدیران کارکشته از سال ها پیش به این حقیقت دست یافته اند که ارتباط موثر عامل موثر در بالا رفتن بهره وری و رضایت مندی در کارمندان است. این در حالیست که در دهه های اخیر فشار عصبی یا استرس و عوامل مرتبط با آن در محیط های شغلی و از جمله سازمان ها مورد بررسی و توجه بسیار واقع شده و یکی از مباحث اصلی رفتار سازمانی را به خود اختصاص داده است. علمای این رشته دریافته اند که فشار عصبی، اثرات فراوانی بر عملکرد اعضای سازمان دارد و مدیران تحت تاثیر این فشار دچار حالات روانی خاصی شده و دست به رفتار و اعمالی می زنند که نتایج آن مستقیما در بازدهی سازمان منعکس می شود. به این ترتیب استرس شغلی از مسائل مهمی است که پرداختن به آن و یافتن راه حلی برای کاهش عوامل موثر بر بروز آن بسیار ضروری است . از اینرو در تحقیق حاضر، به لحاظ اهمیت مقوله استرس شغلی و نقش آن در کاهش بهروه وری و اعمال تصمیمات صحیح مدیریتی، با توجه به ارتباط این مقوله با مهارت های ارتباطی مدیران، به معرفی مفهوم مهارت های ارتباطی مدیران و استرس شغلی در سازمان ها و اهمیت و جایگاه آنها در بین کارکنان سازمان پرداخته است. و در ادامه نقش های آنها در افزایش عملکرد و بهره وری در سازمان را مورد بررسی قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.