اثربخشی آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف ارزیابی اثربخشی آموزش گروهی «مثبت نگری» بر خودکارآمدی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهرستان مهران صورت گرفت. روش پژوهش نیمه آزمایشی و بر اساس طرح پیش آزمون – پس آزمون و با دو گروه گواه و کنترل بود. جامعهآماری همه دانش آموزان پسر دبیرستانی بود که در سال ۹۵۱۳۹۴ در شهرستان مهران مشغول به تحصیل بودند. از میان آنان به روش نمونه گیری تصادفی، ابتدا دو دبیرستان و سپس۲۴ نفر انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه ۱۲ نفری (آزمایش و گواه) قرار گرفتند. ابزار پژوهش، مقیاس خودکارآمدی عمومی (شرر و همکاران، ۱۹۸۲) بود. گروه آزمایش در ۸ جلسه ۸۰ دقیقه ای آموزش مثبت نگری شرکت کردند در حالیکه گروه گواه، هیچ مشاوره ای دریافت نکردند. با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس، فرضیه پژوهش مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد که آموزش گروهی مثبت نگری بر خودکارآمدی نوجوانان اثر مثبت و معناداری داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.