تحلیل آیروالاستیک بال هواپیما و فلپهای انتهای بال با استفاده از معادلات تیر اویلر- برنولی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل آیروالاستیک بال هواپیما و فلپهای انتهای بال با استفاده از معادلات تیر اویلر- برنولی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل آیروالاستیک بال هواپیما و فلپهای انتهای بال با استفاده از معادلات تیر اویلر- برنولی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل آیروالاستیک بال هواپیما و فلپهای انتهای بال با استفاده از معادلات تیر اویلر- برنولی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل آیروالاستیک بال هواپیما و فلپهای انتهای بال با استفاده از معادلات تیر اویلر- برنولی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این مقاله بررسی برهم کنش نیروهای آیرودینامیکی وارد شده بر یک سازه الاستیک و تغییر شکل های آن که در واقع به صورت آیروالاستیک تعریفو مورد ارزیابی قرار می گیرد بیان می شود. ابتدا معادلات حرکت مربوط به بال هواپیما و سطح کنترلی متصل به آن به دست آمده و در ادامه تأثیر تغییر پارامترهای مختلف بر ارتعاشات و پایداری سیستم بررسی شده است نشان می دهد که با افزایش طول سطح کنترلی، مقدار سرعت ناپایداری کاهش می یابدو سیستم در سرعت های کمتر به ناپایداری می رسد. برای به دست آوردن معادله حرکت بال و فلپها از اصل هامیلتون استفاده شده است مزیت این روشاین است که علاوه بر معادلات حرکت، شرایط مرزی مناسب را نیز در اختیار ما قرار می دهد بال به صورت تیر اویلر برنولی در نظر گرفته شده و نیروی سیال نیز به صورت مدل تئودرسون در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.