بررسی تجربی و عددی تاثیر الیاف کربن، شیشه و فوم بر روی تغییر شکل و ویژگی های جذب انرژی کامپوزیت های(FML) مقطع مربعی تحت بارگذاری دینامیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی و عددی تاثیر الیاف کربن، شیشه و فوم بر روی تغییر شکل و ویژگی های جذب انرژی کامپوزیت های(FML) مقطع مربعی تحت بارگذاری دینامیکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی و عددی تاثیر الیاف کربن، شیشه و فوم بر روی تغییر شکل و ویژگی های جذب انرژی کامپوزیت های(FML) مقطع مربعی تحت بارگذاری دینامیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی و عددی تاثیر الیاف کربن، شیشه و فوم بر روی تغییر شکل و ویژگی های جذب انرژی کامپوزیت های(FML) مقطع مربعی تحت بارگذاری دینامیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی و عددی تاثیر الیاف کربن، شیشه و فوم بر روی تغییر شکل و ویژگی های جذب انرژی کامپوزیت های(FML) مقطع مربعی تحت بارگذاری دینامیکی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این تحقیق، اثر الیاف کربن و شیشه و فوم پلی اورتان در ورق های فلزی الیافی بر رفتار جذب انرژی سازه جدار نازک کامپوزیتی(FML) مقطع مربع تحت تاثیر بار دینامیکی به صورت تجربی و عددی مورد بررسی قرار گرفته است. دو نوع سازه جدار نازک کامپوزیت (FML) با لایه میانی الیاف کربن، شیشه و یک نوع کامپوزیت لایه میانی فوم و لایه بیرونی و درونی از جنس آلومینیوم ۲۰۲۴ با ضخامت ۸/۰ با مقطع مربعی تحت بارگذاری محوری شبه استاتیکی و دینامیکی قرار داده شد و خصوصیات جذب انرژی آنها شامل نیروی بیشینه، نیروی متوسط لهیدگی، انرژی جذب شده و نحوه تغییر شکل مورد مطالعه و مقایسه واقع شد. از دستگاه اینسترون برای بارگذاری شبه استاتیکی استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که الیاف کربن به عنوان لایه میانی در ورق فلزی الیافی دارای بیشترین میزان جذب انرژی و نیروی متوسط له شدگی، الیاف شیشه در ورق های فلزی الیافی در رتبه دوم و فوم در رتبه سوم در بار گذاری دینامیکی قرار گرفت. بعلاوه، نتایج حاصل از شبیه سازی عددی و داده های تجربی تطابق خوبی باهم دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.