بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف محقق در این تحقیق بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو می باشد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش، توصیفی-پیمایشی و از نوع میدانی به حساب می آید. جامعه آماری در این تحقیق شامل تمامی مشتریان بانک رفاه شهرستان آبدانان می باشد که با استفاده از فرمول نمونه گیری نا محدود تعداد ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گرد آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه استاندارد می باشد. همچنین برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار Spss19 و lisrel8.8 استفاده شده است. این تحقیق دارای شش فرضیه می باشد که پس از تجزیه و تحلیل مشخص شد که تمامی فرضیه ها تأیید شدند. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که بین متغیر های ویژگیهای یک بعدی ، ویژگی های جذاب و ویژگیهای الزامی با رضایت مشتریان رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد و مشخص شد که از بین این متغیر ها، ویژگی های یک بعدی همبستگی قویتری با رضایت مشتریان دارد. همچنین نتایج نشان داد که بین رضایت مشتریان با رفتار شکایت آمیز و وفاداری آنها و همچنین رفتار شکایت آمیز با وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. در نهایت آزمون معادلات ساختاری نیز برازش مدل تحقیق را مورد تایید قرار داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.