طراحی شبکه هاب و گره در شرایط عدم قطعیت از طریق تئوری امکان پذیری: مطالعهموردی شبکه حمل و نقل هوایی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی شبکه هاب و گره در شرایط عدم قطعیت از طریق تئوری امکان پذیری: مطالعهموردی شبکه حمل و نقل هوایی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی شبکه هاب و گره در شرایط عدم قطعیت از طریق تئوری امکان پذیری: مطالعهموردی شبکه حمل و نقل هوایی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی شبکه هاب و گره در شرایط عدم قطعیت از طریق تئوری امکان پذیری: مطالعهموردی شبکه حمل و نقل هوایی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی شبکه هاب و گره در شرایط عدم قطعیت از طریق تئوری امکان پذیری: مطالعهموردی شبکه حمل و نقل هوایی ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از مدلسازی مسائل مکانیابی هاب، به دست آوردن تعداد هابهای بهینه، یافتن مکان هاب و تخصیص گره های غیر هاب به آن می باشد. مساله طراحی هاب و گره یکی از مسائل مکانیابی هاب میباشد. عدم قطعیت و ابهام جزء جداییناپذیر مسائل مکانیابی تسهیلات است و این عدم قطعیت در مساله طراحی هاب و گره در پارامترهایی که بیانگر تقاضای گره ها می باشد، نمود می یابد. در این مقاله قصد داریم مساله طراحی هاب و گره را در شرایط عدم قطعیت توام فازی و احتمالی به صورت مساله فازی تصادفی هاب و گره مدلسازی کنیم، و سپس با استفاده از روش chance-constrained programming بر مبنای تئوری امکان پذیری، مساله را به حالت مدلسازی قطعی تبدیل کنیم. در نهایت برای توضیح بیشتر روش های ارائه شده، مطالعه ای موردی در مورد شبکه حمل و نقل هوایی ایران ارائه خواهد شد و کارایی روشهای حل مطرح شده، با سناریوهای مختلف بررسی میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.