توسعه مدل سیستم دینامیکی جهت تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسطتولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل سیستم دینامیکی جهت تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسطتولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل سیستم دینامیکی جهت تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسطتولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل سیستم دینامیکی جهت تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسطتولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل سیستم دینامیکی جهت تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسطتولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با وجود روشهای مختلف برای طراحی و تدوین استراتژی، اغلب روش های برنامه ریزی استراتژیک، فاقد یک رویکرد ساختارگرا برای تحلیل کامل صنعت میباشند. به کمک رویکرد پویایی های سیستمی می توان ضمن تحلیل همه جانبه سیستم مورد مطالعه، بازخورد استراتژیهای طراحی شده را پیش از اجرای آن در محیط واقعی سنجید.بدین منظور از استراتژی اقیانوس آبی استفاده می شود که به نوآوری ارزش آفرین در فضای کسب و کار می پردازد. در مفهوم استراتژی اقیانوس آبی، حوزه های کاری سازمان ها به دو اقیانوس تشبیه شده است: اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز. اقیانوس های قرمز در واقع حوزه های شناخته شده هستند و نماد کلیه صنایع و خدماتی اند که امروزه موجود بوده و سازمان ها در آن به رقابت می پردازند.اقیانوس های آبی نیز در واقع فضاهای شناخته نشده حوزه های کاری و خدماتی هستند و نماد کلیه حوزه هایی می باشند که در حال حاضر وجود ندارند. پژوهش حاضر با هدف اصلی توسعه مدلی بر اساس سیستم دینامیک برای تحلیل عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی می باشدکه برای بررسی جزییات مدل این استراتژی ، یک مدل علی معلولی برای تحلیل بازخوردهای استراتژی ارائه می دهد. بر این اساس می توان برای کسب و کارهای مختلف، مدل را خصوصی سازی نموده و بازخوردهای استراتژی را پیش از اعمال آن بر سیستم واقعی سنجید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.